Home Info Lidl stiže u Srbiju a verovatno i u Smederevo

Lidl stiže u Srbiju a verovatno i u Smederevo

by redakcija

Dolazak "Lidla" uticaće na druge trgovinske kompanije da snize cene, ali i na celu privredu, kaže Stipe Lovreta, profesor na beogradskom Ekonomskom fakultetu. Nemački diskontni lanac "Lidl" kupio je zemljište u Beogradu za izgradnju supermarketa, preneo je portal eKapija.

Strana kompanija je već obezbedila placeve u Valjevu, Subotici, Novom Sadu, Zrenjaninu, Nišu i Smederevu.

U predstavništvu ove kompanije u Srbiji potvrdili su kupovinu zemljišta u glavnom gradu, ali nisu želeli da preciziraju lokaciju.
 
 – Kupili smo zemljište u Beogradu. Naglašavamo da imamo odličnu saradnju s lokalnim samoupravama u Srbiji koje nam pružaju svu neophodnu pomoć i teže tome da svi birokratski poslovi budu završeni u najkraćem mogućem roku – rekli su za eKapiju u "Lidlu", ali nisu precizirali kad će marketi biti otvoreni.
 
Ova kompanija na novo tržište dolazi tako što prvo obezbedi lokacije, a zatim istovremeno otvori više objekata.
 
Stipe Lovreta, profesor na beogradskom Ekonomskom fakultetu, kaže za "Kurir" da je veoma pozitivno to što će "Lidl" uskoro otvoriti svoje prodavnice.
 
U Srbiji, kako navodi, ne postoje diskontni lanci kakav je "Lidl", koji vode agresivnu cenovnu konkurenciju i u kojima su cene i do 20 odsto niže od ostalih supermarketa.
 
– Srbiji nedostaje konkurencija i različiti trgovinski formati. Dolazak "Lidla" će uticati i na druge trgovinske kompanije da snize cene, ali i na celu privredu – objašnjava Lovreta i dodaje da sve državne institucije moraju da podrže dolazak nemačke kompanije.
 
Početkom avgusta "Lidl" je kupio plac u Nišu, na prostoru nekadašnje kasarne "Apelovac", koji je Vojska Srbije ustupila gradu. Nemci su krajem prošle godine kupili i jedan hektar na Vizantijskom bulevaru u tom gradu, a kako najavljuju iz gradske uprave, zainteresovani su i za treću lokaciju.
 
U "Lidlu" navode da još ne traže radnike i da će o tome blagovremeno obavestiti javnost.
 
"Lidl" je nemački diskontni lanac osnovan tridesetih godina prošlog veka. Njegove lokacije moraju biti na prometnim mestima, s odličnom vidljivošću i dobrom saobraćajnom mrežom
 
Najviše im odgovaraju naseljena mesta, koja sa užom okolinom imaju najmanje 30.000 stanovnika. Osamsto do 1.300 kvadrata prosečna je prodajna površina objekata "Lidl"

Izvor: mondo

Slične vesti

Leave a Comment

error: Sadržaj je zaštićen !!